+ 2
Inlägg: 2561077
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: 6-3 kändes nästan underkant för Mora. De bjöd stundtals på ganska rolig hockey till skillnad mot oss i torsdags. Svårt att värdera Mora i år.
Försäsong såklart men håller med Ben Perrault om att Löven verkar ha haft förvånansvärt mycket problem med strukturen med tanke på att det är nästan exakt samma trupp och ledare som ifjol.
Försäsong såklart men håller med Ben Perrault om att Löven verkar ha haft förvånansvärt mycket problem med strukturen med tanke på att det är nästan exakt samma trupp och ledare som ifjol.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Enda gången man blir glad när Modig gör mål är när han gör mål mot Löven !!!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: känns mer ostrukturerat än vanligt, är iofs tidigt på säsongen men fortsätter dom denna tuta o köra hockey så undrar man hur det kommer gå
+ 2
Tycker Schilkey ser less ut.