Monno: Du har helt klart en poäng kring effektiviteten. Tror det kommer lossna.
Inlägg: 2561297
Svarskommentarer
Sv: Försäsongsmatcher
Supertrött: Ja ifjol lossnade det ju lämpligt till slutspelet. :-)
Men vore ju trevligt om det inte tog den tiden i år.
Men vore ju trevligt om det inte tog den tiden i år.