+ 4
Inlägg: 2561697
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{297}: Fast kanske rätt hård, men jag kan väl säga såhär då istället att andra lag har fått in väldigt mkt mer spets nu vilket jag kan tänka mig att en del lag kommer att få problem med.
Luleå , Rögle, Frölunda , Färjestad , har i mitt tycke gjort en bra silly
Luleå , Rögle, Frölunda , Färjestad , har i mitt tycke gjort en bra silly
+ 2
Offside-Lennart: Defensiven tycker jag är synd att klaga på. Vi släppte in tredje minst mål i ligan ifjol och har i princip samma backar i år. Den är inte starkare men inte mycket svagare heller.