{6870}: Om det enda måttet på ”bäst offensiv” är ”antal gjorda mål i grundserien” så var Oskarshamn bäst men dom kunde i slutspelet inte mäkta med Luleå som gjorde minst mål i hela ligan. För min del får Timrå gärna sluta i mitten av ligan offensivt om man fortsätter att ligga i toppen defensivt.
+ 7