+ 1
Inlägg: 2561724
Svarskommentarer
Sv: Silly season
SuneMangs:
Någon av Folin/Berg känns som en vettig lösning. Sannolikt Berg som på allsvensk nivå är bra back och nog också mår bra av en större roll i allsvenskan.
Någon av Folin/Berg känns som en vettig lösning. Sannolikt Berg som på allsvensk nivå är bra back och nog också mår bra av en större roll i allsvenskan.
+ 1
Sv: Silly season
SuneMangs: En kille som August Berg hade nog gjort det bra i Brynäs. Känns inte som att han har de verktygen som krävs för spel i högsta serien. Han spelade ju hos er som junior så därav är han bekant med klubben.
+ 2
Postar i både Brynäsboken och Modoboken för att bidra med inlägg och åsikter till diskussionen för att se hur människor värderar spelare.