Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 2561827
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{9315}: Tror inte pengarna blir något problem! Jag tror att vi har sponsorer/supportrar som är beredda att pynta upp för att hålla oss kvar!
Det enda man oroar sig för är att vi skulle fylla på med nya spelare för sent. Att tåget redan gått
Det enda man oroar sig för är att vi skulle fylla på med nya spelare för sent. Att tåget redan gått
+ 3
Sv: Silly season
{9315}: hoppas att du har fel med att Näsen sitter säkert, jag hoppas att han kan ta klivet men tror tyvärr att hans osäkerhet påverkar Berna negativt och får honom att se ut att vara loj och slö.
+ 2
tror dock att fyra nyförvärv är lite för ambitiöst, tror inte pengarna finns. så vida jag inte vinner på eurojackpot imorgon. då lovar jag att skicka hinken tillräckligt med pengar för att klara topp 12 :)
apropå ingenting, fast i denna tråd istället, tycker jag det är synd att det är en hel vecka mellan match 1 och 2 i serien.