+ 2
Inlägg: 2561837
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Fast nu är det också rätt stor skillnad på att jämföra hur Halloran får ut sitt spel i HA och i SHL.
Halloran kom väldigt mycket på utsidan i SHL och var väldigt mjuk i spelet, i HA ges han mer ytor och det är mer öppna spjäll.
Jämförelsen med Ohlssonr hur han spelade i Timrå i allafall. Hos er har han inte producerat nämnvärt som sagt.
En spetsigare Sebastian Ohlsson rätt bra jämförelse i min bok. I allafall om man ser till bådas tid i Timrå.
Halloran kom väldigt mycket på utsidan i SHL och var väldigt mjuk i spelet, i HA ges han mer ytor och det är mer öppna spjäll.
Jämförelsen med Ohlssonr hur han spelade i Timrå i allafall. Hos er har han inte producerat nämnvärt som sagt.
En spetsigare Sebastian Ohlsson rätt bra jämförelse i min bok. I allafall om man ser till bådas tid i Timrå.
+ 4

För oss var det en bra spelare. Duktig i pp och bra på att skapa chanser med sin speed, men aldrig riktigt med i vårt spelsystem. Dock gjorde hans spetskompetens i form av speed att han alltid blev ett hot.
Apropå Karlkvist och våra allsvenska spelare som aldrig var bra nog för SHL. Kika på plats nummer 1, 2 och 9.