Sv: Silly season
Sputnik: Tvärtom, du sabbar inget, det sköter vi själva, men här är vår frontfigur då,
Alla älskar Costanza, även klyktattare söderöver , tror jag?
Uppladdat:

500x0-schassen_0.jpg