+ 2
Inlägg: 2562529
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Härligt de fick inte nolla oss! Umeåpubliken barnslig som vanligt. Ropar SHL hahaha . Ja med typ 10 min pp och noll mål lär det inte bli SHL för dom för 23e året i rad. 😄😄🤮🤮
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Keriksson: kan också vara så att modo bara gör en dålig insats. behöver kanske inte analyseras mer än så
+ 1
Nej låt serien börja nu, modo kan bättre.