Inlägg: 2562542
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Karlin har pratat ett tag nu om att vi måste rensa bort misstagen. Resultatet blir istället att grabbarna maximerar misstagen. Helt bedrövligt från början till slut!
Enda positiva är väl att Lehtinen inte gjorde bort sig. Dem puckarna han släpper in är i vanlig ordning bjudningar från våra loja backar.
Enda positiva är väl att Lehtinen inte gjorde bort sig. Dem puckarna han släpper in är i vanlig ordning bjudningar från våra loja backar.
+ 1
1. Ingen som direkt spelar till sig en plats i premiären. 2. Alla kladdar på pucken spela hårda pass på bladet 3. Rör på fötterna
4. OEEK står premiären va? Känns hetas