Costanza: Skämde Modo ut sig ikväll?
Inlägg: 2562559
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: MoDo är här i stan för att hänga på Sjöbris. Färjestad och Frölunda får de ta senare. Ett bra tecken när MoDo är lite oinspirerade mot lag som TIK och Löven.
+ 1