Inlägg: 2562739
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Costanza: ” MoDo lär kunna erbjuda nära 300-350,000 i månaden för den där högerskytten i alla fall.”
Är du på riktigt? Vet du hur många spelare som ligger på den lönen i SHL? Visst skulle ni behöva betala överpris som bottenklubb, men ni har ju inte ens pengar att bryta gamla HA kontrakt…
Är du på riktigt? Vet du hur många spelare som ligger på den lönen i SHL? Visst skulle ni behöva betala överpris som bottenklubb, men ni har ju inte ens pengar att bryta gamla HA kontrakt…
+ 5
Sv: Silly season
Costanza: grimaldi hoppar nog över till schweiz tyvärr
har inte studerat något närmare och har för den delen inget analysöga heller men leivo ser ut som nån som skulle passa bra, verkar vara tuff att möta och ben som går ofta. hellre det än en offensiv glidare tror jag.
får kolla med bekanta som har bättre koll än mig om det blir aktuellt :)
har inte studerat något närmare och har för den delen inget analysöga heller men leivo ser ut som nån som skulle passa bra, verkar vara tuff att möta och ben som går ofta. hellre det än en offensiv glidare tror jag.
får kolla med bekanta som har bättre koll än mig om det blir aktuellt :)
+ 1
Själv diggar jag Zuccarellos gamle polare, centern Derek Stepan även om han inte är renodlad ytter. Verkar ha en bra karaktär.