Sv: Försäsongsmatcher
{5647}: Du har rätt, ni är överlägsen ikväll. Hanzl, Pettersson, Wedin skulle inte platsa hos er. Södergran är landslagsmässig. Näe, jag håller med Modomille, vi blir 13-14 plats och Hållander blir en flopp