Smetovish: Trodde vi skulle få det jobbigt mot er, men ni är ju inte ens bra.
Inlägg: 2563409
Svarskommentarer
Sv: Försäsongsmatcher
{5647}: ”Trodde vi skulle få det jobbigt mot er, men ni är ju inte ens bra.”
Här kommer verkligheten och knackar på, ni torskade med 5-1…
Här kommer verkligheten och knackar på, ni torskade med 5-1…
+ 6
Sv: Försäsongsmatcher
Det tråkiga med att följa alla dessa inlägg här inne är dessa diskussioner som JFK alltid hamnar i , blir nästan lite patetiskt.
+ 15