Inlägg: 2563458
Svarskommentarer
Sv: Försäsongsmatcher
WOW !
Vi är bara på försäsongen och folk hatar på björklöven som inte ens spelar i samma serie.
DIFiplinnämnden är redan sågad vid fotknölarna efter två avstängningar.
Krav på 4 nya värvningar är redan här.
Näsen skjuter inte på öppet mål.
Fullskaligt krig i denna bok mellan vissa modoiter och såklart timråiter.
Som sagt. Vi har inte ens startat säsongen än!
Fram med popcornen 🍿 Nu börjar det! 😂
❤️🤍💚
Vi är bara på försäsongen och folk hatar på björklöven som inte ens spelar i samma serie.
DIFiplinnämnden är redan sågad vid fotknölarna efter två avstängningar.
Krav på 4 nya värvningar är redan här.
Näsen skjuter inte på öppet mål.
Fullskaligt krig i denna bok mellan vissa modoiter och såklart timråiter.
Som sagt. Vi har inte ens startat säsongen än!
Fram med popcornen 🍿 Nu börjar det! 😂
❤️🤍💚
+ 14
-07 var fantastiskt!😁