+ 3
Inlägg: 2563460
Svarskommentarer
Sv: Försäsongsmatcher
Chamez: Om vi ska sammanfatta kvällen så är Timrå sämst. Modo hade otur, domaren var sådär, det är försäsong. Med det sagt kanske vi alla hoppas att Oskarshamn, Malmö eller Linköping åker ur? Gillar inte Leksand heller förresten
+ 7
Hursomhelst tycker jag inte det är konstigt att Modo förlorar försäsongsmatcher och det inte klickar som man är van vid. Timrå har SHL rutin och har vad jag förstår det som ganska intakt lag sedan föregående säsong. Om nu ändå modo skapar chanser så kommer vinsterna så småningom. Sen önskar jag som alla andra någon/några bra värvningar för att stärka upp.
Trevligt helg på er