+ 2
Inlägg: 2564567
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Håller helt med. Folk förstår inte riskerna. Hemsk sjukdom TBE... hoppas du mår bra nu. Angående fallen i Spanien så var det Hanta virus och inte filovirus som jag skrev men i princip lika farligt.
+ 2
'har aldrig fått en fästing, så korkat att betala för vaccin.... drabbar ju inte mej'