+ 9
Inlägg: 2564634
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Ni kan göra som min gamla chef när vi var på hälsokontroll.
” Du dricker inte alkohol va? Nej”
” bra delar min konsumtion på två då! Vi är ett team”
Vad nu han vann på det 😂
Ni kan göra som min gamla chef när vi var på hälsokontroll.
” Du dricker inte alkohol va? Nej”
” bra delar min konsumtion på två då! Vi är ett team”
Vad nu han vann på det 😂
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: helt sinnessjukt att man ska erbjudas vård efter en sån "bläcka". När man vet hur oerhört svårt det är att få vård öht, framförallt gällande sömnproblem osv. Finns inte en chans att du får hjälp i år, om du prövar nu.
+ 5
"Fyra små starköl vid ett tillfälle en gång i månaden. Dricker du mer ska du erbjudas vård.
Det är budet för både män och kvinnor i Socialstyrelsens nya alkoholrekommendationer till hälso- och sjukvården."