Inlägg: 2564697
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Ja, alla tycks ju ha inställningen att det är en bragd om vi inte förlorar alla matcher med tvåsiffrigt resultat.
Själv tror jag många kommer bli positivt överraskade...
Själv tror jag många kommer bli positivt överraskade...
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Jag hoppas mest på att vi lyckas stoppa blödningen. Jag har en känsla av att vi förlorar med 8-1 typ.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Bäcks tror vi kommer köpa iaf. Håller med om de 4 i botten
Bäcks tror vi kommer köpa iaf. Håller med om de 4 i botten
Länkar:
Bäckis tankar : SHL BOTTEN
Bäckis tankar : SHL BOTTEN
Hos mig konstigt nog så har den dära riktiga hockey känslan inte riktigt smygit sig på än, vet inte varför.