+ 3
Inlägg: 2564732
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: känns tryggt att expertisen,ros Wenner å abris tippar oss på kvalplats. När hade dom rätt senast;kometen som utrotade dinosaurierna typ🤔
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Ber om ursäkt 1: hoppas denna bild inte redan är postad av någon.
ursäkt 2: tagen i all hast med taskig mobilkamera
Men för rättvisans skull ska väl även Borgarblaskans experter få briljera
ursäkt 2: tagen i all hast med taskig mobilkamera
Men för rättvisans skull ska väl även Borgarblaskans experter få briljera
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Lite oroväckande att Wennerholm INTE tror att Modo åker ur. När hade han rätt senast? 🫣
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Kul att Luleå nämns av så många som sm vinnare känns dock som ett långskott
+ 1



3 av 5 i panelen tror att Björn Hellkvist kommer få sparken under säsong. De övriga två tror att Hedberg i Örebro och Östman i Linköping ligger risigt till.