Inlägg: 2564806
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ante08: Beror lite på hur vi ska räkna!
Ska vi räkna som man gör i Umeå så kommer vi med 39 fulla bussar, alltså runt 2500pers
Ska vi räkna som i Sundsvall så kanske det handlar om 2st 120 pers.
Ska vi räkna som man gör i Umeå så kommer vi med 39 fulla bussar, alltså runt 2500pers
Ska vi räkna som i Sundsvall så kanske det handlar om 2st 120 pers.
+ 3
Förutom Supporterbussen kommer det upp några sponsorbussar?