Ben Perrault: någon som ser Linköping? Ser de bra ut?
Inlägg: 2566491
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Foppatofflan: Kollade sporadiskt de första 35 minuterna-ish. De hade några riktigt fina sekvenser i offensiv zon. Ganska slarvigt spel från Oskarshamn emellanåt som öppnade upp.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Foppatofflan: Ok skulle jag säga, men det syns att det är tidigt på säsongen.
+ 1