KB: Högberg i kassen ser riktigt bra ut iaf.
Inlägg: 2566512
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zohorna bokstavligen petar klubban ur handen på Strömberg och åker ut, ska man verkligen inte ha något som helst ansvar som ägare av klubban att hålla i den ordentligt ?