+ 2
Inlägg: 2566641
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: Får gärna bli något av Coronalagen som vi skickar till kval, gärna mot varandra så ett av dom ryker. 😀
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: Timrå är rejält utspelade. Andra perioden ännu mer än i första. Helt sjukt.
Skitsamma om det är iko, leksand eller lhc egentligen.
Men inte fel att lhc vann, mindre risk för att vi möter ett desperat lag på torsdag...