Inlägg: 2567144
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: garanterat inte rätt tråd men måste fråga ändå, stämmer det verkligen att ingen i årets trupp har Modo som moderklubb?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Inlägget är anmält.
Om någon nu skulle undra så är det orsaken till att det inte går att öppna nya trådar här hursomhelst. Stängt den möjligheten då botar ofta öppnar nya trådar.
Inlägget är anmält.
Om någon nu skulle undra så är det orsaken till att det inte går att öppna nya trådar här hursomhelst. Stängt den möjligheten då botar ofta öppnar nya trådar.
Jag hoppas den blir borttagen ganska snabbt?