+ 2
Inlägg: 2567159
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: om modo håller sig kvar gissar jag att det minst är två spelare i truppen nästa säsong som har modo som moderklubb, olofsson och byström. plus säkert en hel drös med spelare från övik som har samarbetsklubbarna som moderklubb
+ 2
Den enda andra riktiga A-lagsverksamheten i kommunen är ÖHF.