+ 1
Inlägg: 2567258
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: har också känslan att Anton Forsberg går till FBK eller Växjö när han väljer att komma "hem".. det hade aldrig Ullmark gjort. Men Sockan får gärna visa mig ha fel. Jag har gärna fel!
+ 2
Inte fått någon direkt uppfattning om en återkomst där, ullmark tycker jag verkar ligga betydligt närmare till hands som flirtar med klubben med jämna mellanrum.
Men inte alls omöjligt att dom skulle kunna återförenas och utgöra ligans bästa tandem.
Känns som vi kommer skörda rejält både i nhl och ute i europa om vi lyckas etablera oss i ligan.