O’Regan är bättre än Sikura😉
Inlägg: 2567442
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Asttrrom: baka bak två säsonger da ? :)hade nog tatt sikura framför oreagan 6 dagar i veckan. Men oregan är säkert en trevligare input i lagdynamiken på bussen till och ifrån borta matcher.
