Smurfen: Ja en riktigt ledare och han kommer alltid bli ihågkommen som en av kuggarna i laget som tog oss tillbaka.
Inlägg: 2567508
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Keriksson: 2 lag sladdar redan(lär blir Percy mot Åsnebrottaren som möts i vår då), dessutom har vi en match tillgodo. Detta blir vårt år, igen!
+ 3