{10015}: hur vore det att peppa spelarna istället för att skriva så?? Tror de skulle hjälpa dom mer än att klaga?
Inlägg: 2568236
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 2023-09-21 Hemma
V.Svensson: Nu killgissar jag men jag gissar iaf att spelarna inte läser på Hockeysnack under matcherna