Silly: Tabellen är härlig läsning just nu, Oskarshamn och Leksand i botten. 😀
Inlägg: 2568325
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 2023-09-21 Hemma
Keriksson: covid-lagen får gärna kvala. Tror verkligen oink får det svårt i vinter. De levde oerhört mycket på Karla och finnen ifjol.
+ 3