Zource: Jag hade fan skitit i biljetten. Men köper det du säger
Inlägg: 2568650
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 2023-09-21 Hemma
{10015}: Jag kan ju smsa Karlin och berätta hur man vinner mot HV och Oskarshamn.
+ 1