Gör vi HV dåliga?
Inlägg: 2571218
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
jonsson: ja jag tänkte samma sak.
Men sen kom jag ihåg timråmatchen o hir energin bara försvann.
Men just nu ser det ganska behagligt ut.
Speciellt roligtnär Vikegård kallar laget för 3st 3e formationer och 1st 4e.
Men sen kom jag ihåg timråmatchen o hir energin bara försvann.
Men just nu ser det ganska behagligt ut.
Speciellt roligtnär Vikegård kallar laget för 3st 3e formationer och 1st 4e.