+ 1
Inlägg: 2571261
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Vi är bortskämd med NHL-lirare på den nivån helt enkelt. Säg vilken annan klubb som inte skulle kyssa deras fötter?
Vi lär dock hylla dom i framtiden med tröjhissning eller liknande, dom är alldeles för bra och förknippade med MoDo för att inte göra det
Vi lär dock hylla dom i framtiden med tröjhissning eller liknande, dom är alldeles för bra och förknippade med MoDo för att inte göra det
+ 1
De kom hem första lockouten hela säsongen, andra lockouten fick man inte ta in NHL-lirare. Jag kan också förstå resonemanget men de är några av våra främsta ambassadörer men döms oerhört hårt.