+ 13
Inlägg: 2571661
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 230926 Hemma
{5647}:
Allehanda intervju med Karlin idag kan vara den mest positiva från honom på flera år, han var inte ”sjukt missnöjd” eller ”besviken” på någon detalj över huvud taget, tvärtom, han hade till och med ett flertal hemliga planer som alternativ de kommande matcherna med vårt senaste nyförvärv!!
Det är nice och vara en del av MoDo!
Allehanda intervju med Karlin idag kan vara den mest positiva från honom på flera år, han var inte ”sjukt missnöjd” eller ”besviken” på någon detalj över huvud taget, tvärtom, han hade till och med ett flertal hemliga planer som alternativ de kommande matcherna med vårt senaste nyförvärv!!
Det är nice och vara en del av MoDo!
+ 3
Sedan kan väl alla förstå att vi spelare för spelare inte har samma förutsättningar som de flesta andra, men Karlins, Holmqvists och Hinkens individuella skicklighet, tålamod och lugn kan ta oss högre än 13e plats.
PS. Näsén var ruskigt bra igår.