Inlägg: 2571718
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 230928 Hemma
Tarasov: Är det bara jag som tycker att Ranta och Nieder ser ut att ha 0 kemi? Tamare och mer ointresserad förstakedja är svår att hitta. Tur att vi har en annan förstakedja med Big Sam som leder laget.
Niederbach gjorde en ok insats som center men blir tuffare denna gång.
Intressant match, andra kedjan växer hoppas de kan fortsätta med det.