JoJo2613: Visst kommer Reagan spela imorgon, tror han kommer få göra några inhopp här och där, bara min känsla.
Inlägg: 2571750
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 230928 Hemma
Robin Ztorken L: Allt beror ju på ifall det hinner bli klart med alla papper osv. Om han nu skulle bli klar tills imorgon så lär han vara uppsatt som 13e och kanske få göra något byte här o där. Vore rätt elakt o slänga in han i het luften mot topptippade Rögle efter 1 träning.