Keriksson: Berg on fire!!
Inlägg: 2572600
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 230928 Hemma
Sigge:
Wow! Efter att ha drabbats av otroliga bildstörningar vara jag tvungen att starta om hela systemet. Väl tillbaks ser jag att det fortfarande är 1-0. Tio sekunder senare gör Berg mål igen!!!
Hahaha!
Den här gången ser jag bara ett legitimt lagspelsmål på en riktig målchans.. :)
Wow! Efter att ha drabbats av otroliga bildstörningar vara jag tvungen att starta om hela systemet. Väl tillbaks ser jag att det fortfarande är 1-0. Tio sekunder senare gör Berg mål igen!!!
Hahaha!
Den här gången ser jag bara ett legitimt lagspelsmål på en riktig målchans.. :)
+ 2