{5647}: Varför ska jag betala en arm och ett ben för kassa produktioner som inte ens är garanterade att funka? Och jag har aldrig sagt att dem har bättre kvalité!
Inlägg: 2573556
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Det jag säger är att om ingen betalar kommer det bara bli sämre.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Nu är det ute från MoDo's sida också att O'Regan är registrerad o klar.
+ 9