Heyerdal: Kikar på den matchen. A.Gradin får nog en tuff säsong, men kanske lossnar framöver. Hela DIF suger dock och det märks då man läser deras kung-forum. Ytterell 2-2 nu.
Inlägg: 2573624
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: dif borde ge Gradin en större roll😉 men kanske bra de inte inser det😉