+ 1
Inlägg: 2573929
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo:
Fullt förståeligt då han köpte ihop 2 SM guld till Malmö
jag kan inte avsky sådant här eftersom Leksand har Ejendal, utan honom hade vi nog spelat i division 1.
Hur hade du reagerat om entreprenörer som honom slängt in massa miljoner i MoDo?
Jag tror de flesta supportrar vill se framgång och med externa finansiärer så ökar chansen till framgång
Lycka till, har spelat på er.
Fullt förståeligt då han köpte ihop 2 SM guld till Malmö
jag kan inte avsky sådant här eftersom Leksand har Ejendal, utan honom hade vi nog spelat i division 1.
Hur hade du reagerat om entreprenörer som honom slängt in massa miljoner i MoDo?
Jag tror de flesta supportrar vill se framgång och med externa finansiärer så ökar chansen till framgång
Lycka till, har spelat på er.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Kan inte bli mer MIF att man ger sin största sponsor en förtjänstfana.
+ 4
Nu ska de hänga Percy.