+ 1
Inlägg: 2573936
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9233}: Hade vi haft en Percy så hade vi nog hyllat honom också. Han har bidragit mer till Malmö Redhawks som förening än någon enskild spelare har gjort.
+ 3
Vi har så många legender att det knappt finns plats i taket.