+ 1
Inlägg: 2574676
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Enligt en av hockeydistrktets större auktoriteter har visst Mikael Ruohomaa sagt att: "han har aldrig spelat i ett så skridskoskickligt lag. Ska man hänga med MÅSTE man köra"
+ 18
Bortsett från ingressen hade mrmadhawk den där färdigskriven långt innan dagens match.
Men då var första pudeln gjord, whos next?