+ 3
Inlägg: 2574812
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74:
Vet inte men efter att hästen och kristianstad försvann (bra lag som kunde lugga topplagen) och sen fick in ett västervik som egentligen borde åkt ut, kalmar på nåder etc gör att ligan känns som någon sorts blandning mellan ha och div 1.
Känns som att jämnheten i ligan försvann över en säsong.
Vet inte men efter att hästen och kristianstad försvann (bra lag som kunde lugga topplagen) och sen fick in ett västervik som egentligen borde åkt ut, kalmar på nåder etc gör att ligan känns som någon sorts blandning mellan ha och div 1.
Känns som att jämnheten i ligan försvann över en säsong.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74:
Vikfancentral har också uppmärksammat att det är många gamla busar med obefintlig spelförståelse som kommenterar hockey!!! Antar att deras spelstil inte genererat några pengar så inte så mkt att välja på
Vikfancentral har också uppmärksammat att det är många gamla busar med obefintlig spelförståelse som kommenterar hockey!!! Antar att deras spelstil inte genererat några pengar så inte så mkt att välja på
+ 3
Nu något helt annat
Idag känns det som om svenska spel är helt ute och cyklar med sin oddssättning.
4 gånger på Östersund borta mot nykomlingen Nybro. Visst hemmalaget har öppnat starkt men 4 gånger på Östersund känns otroligt högt.
Dessutom under 20 % på Powerplay.
Tror jag skall slänga in en slant på Östersundsseger
Skapligt spelvärde