+ 2
Inlägg: 2574824
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Klubba i huvudhöjd hade varit ganska harmlöst om folk hade helvisir/galler. Antar att machokulturen hindrar folk att spela i galler/helvisir.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: I brist på bra hockey så hittade jag Löven-Västervik men var tvungen att ta bort ljudet då klacken låter som en kasett från 90 talet som hakat upp sig. Cha la la la la la , Åh Björklöven sjunger de hela perioden. 🤑🤑😴😴😴
+ 3
Och jag håller med honom i att det är märkligt hur så många kommer till försvar när soelare får tacklingar i huvudet, men tycker att det är helt rätt att man bedöms som ansvarig för sin klubba gällande utvisning för hög klubba.