Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spanskaryttarn: Vet inte vad man ska klassa som godkänt eller inte. 12 poäng skulle vara trevligt. Då ligger vi på 1,5p/match i snitt efter 16 matcher.