+ 2
Inlägg: 2575031
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spanskaryttarn:
Imponerande att kunna spela runt pucken mot Oskarshamn med det lag ni har, verkligen imponerande. Grym kravbild ni har på laget i år.
Imponerande att kunna spela runt pucken mot Oskarshamn med det lag ni har, verkligen imponerande. Grym kravbild ni har på laget i år.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spanskaryttarn: att ni styrde spelet mot oss är ju en sanning med modifikation. Var rätt jämnt ni va dock kliniska med bättre målvaktspel
+ 1
Folk var glad över att Timrå såg ut att kunna spela runt pucken som dom ska, inte över att vi vann mot Oskarshamn. Timrå har startat så otroligt dåligt, trots det lyckades vi väldigt lätt styra spelet och vinna över er, Det är vi gladast över just nu :)