Spanskaryttarn: Ahaa du sitter alltså och hoppas på att vi ska få hybris😆
Inlägg: 2575037
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Glöm inte när Timrå var 23 poäng Linköping på 12e plats och 16 poäng efter Mora som kom näst sist. Det är bara så skämmigt för plywood-fansen att varje gång de gått upp har de varit slagpåsar.
+ 4