Mackan: tror ni det är helt orealistiskt att hoppas på Hägg?
Inlägg: 2576945
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Foppatofflan: Hägg har tidigare sagt att han inte vill till Europa ännu. Är 28 år och kanske siktar hemåt mot Sverige efter 30?
+ 1
Sv: Silly season
Foppatofflan:
Ja, han har nämligen samma lön i AHL som NHL så det finns inga incitament att bryta.
Ja, han har nämligen samma lön i AHL som NHL så det finns inga incitament att bryta.
+ 1