Tarasov: Niederbach ser tyvärr inte alls särskilt bra ut.
Inlägg: 2578028
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
{10015}:
Tycker han ser helt ok ut, synd att man inte kan ta för sig mer i 3 men kanske räcker inte det tekniska kunnandet till.
Tycker han ser helt ok ut, synd att man inte kan ta för sig mer i 3 men kanske räcker inte det tekniska kunnandet till.
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
{10015}: Niederbach har fått chansen men inte tagit den. Synd för honom